Hershey's Park & Christmas - Reisverslag uit Hershey, Verenigde Staten van Michel Kruit - WaarBenJij.nu Hershey's Park & Christmas - Reisverslag uit Hershey, Verenigde Staten van Michel Kruit - WaarBenJij.nu

Hershey's Park & Christmas

Door: Michel

Blijf op de hoogte en volg Michel

21 Juli 2014 | Verenigde Staten, Hershey

Vandaag gingen we gelijk op weg naar Heshey’s Park, lopend. Maar voordat we het park ingingen, gingen we eerst nog even ontbijten bij de Chocolate Factory. En warempel, op dit tijdstip was het in de Factory een stuk rustiger dan gisteravond. En wat krijgen we nu, kerstmuziek? Haha, ze hebben de verkeerde band opgezet. Dat zou je denken, totdat Hershey zelf met kerstmuts en koor aankwam en gingen zingen. Het is niet waar? Wel! En de hele dag door was er in Hersey’s park kerstmuziek, alle klassiekers hebben we voorbij horen komen.
En voor de rest van de dag: rollercoasters, rollercoasters en ROLLERCOASTERS. Oké, tussendoor wat gegeten en gedronken, en zijn we bij de zeehonden & zeeleeuwenshow en een minizoo met American originals geweest. Aan het eind van de dag hadden we de meeste rollercoasters gehad en waren we ervan overtuigd dat de toppers van Hershey’s Park de Storm Runner en The Great Bear waren. Wel moesten we als laatste toch nog even de Skyrush in. Deze rollercoaster bleek een ongekende ervaring in de Coasterwereld, onbeschrijfelijk. Dus alsnog met stip op nummer één vandaag: Skyrush. O ja, de prijs voor de rollercoaster met de beste naam ging naar “sooperdooperLooper”. Tot morgen …..

• 24 Juli 2014 - 10:09

Ineke:

Echt op jullie lijf geschreven,
    dat allemaal,en dan nog eens de rollercoaster wereld,prachtig!! xx

en foto's weer top natuurlijk...

• 25 Juli 2014 - 02:36

Sophia:

Nou ik weet dat jullie kerstmuziek heerlyk vinden. Dus geen man overboord je bent er gewoon vroeg by.
    hoop plezier.

• 25 Juli 2014 - 02:51