Denver - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Michel Kruit - WaarBenJij.nu Denver - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Michel Kruit - WaarBenJij.nu

Denver

Door: Michel

Blijf op de hoogte en volg Michel

08 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Denver

Onze laatste reisdag ging van Moab naar Denver. We hebben gekozen voor de scenic route, waardoor we bijna de gehele weg langs de Colorado River reden. Het begin liep langs de oostkant van Arches National Park waar de rivier een canyon had gevormd en was een prachtige weg. Ruim een uur later gingen we de Freeway, die we tot Denver moesten vervolgen. Deze liep in Colorado door White River Forest, ook met fraaie uitzichten.
Ons hotel lag midden in het centrum van Denver aan 16th street mall, een autoloze straat vol winkeltjes en terrasjes. Er reed wel om de vijf minuten een free mall ride (electrische) bus doorheen. Zeer praktisch voor als je even geen zin had om te lopen. Ook onze laatste programma-onderdelen van deze vakantie, een honkbalwedstrijd en Six Flags, zijn in allemaal op loopafstand. Natuurlijk was het even wennen in een nieuwe stad, maar de gezelligheid zorgde snel ervoor, dat we het gevoel kregen alsof we hier al jaren kwamen. Bijzonder.
Robin & Marley wilden perse uitslapen morgen. Dat is geen probleem, maar dat betekent dan wel “ontbijten” in het stadion, dus Hotdogs!! Dat was geen aantrekkelijk idee voor ze, ben benieuwd wat er gaat winnen. Karin en ik gingen naar de lobby, de kinderen zwemmen en daarna naar bed/tv kijken. De lobby stroomde langzaam vol met allemaal Chicago Cubbie-fans. Ze waren in een goede stemming, want ze hadden vanavond gewonnen. Als dat morgen maar anders is. Het waren er wel erg veel, dus ging ik even polshoogte opnemen. Wat bleek, het Cubbies team logeerde in dit hotel! Dus zijn wij ook langer gebleven om een glimp van de honkbalgoden uit Chicago op te vangen. Tegen twaalven zagen we er eindelijk een, Alfonso Soriano, tevens ex-speler van de Yankees. We vonden het wel goed zo en met een na een mislukte foto zijn ook wij naar boven gegaan om goed uit te rusten voor de wedstrijd morgen.

---------------->

Reacties op bovenstaand reisverslag

Fie

11 augustus 2009

Bedankt voor alle leuke berichten. Wat een prachtige mooie photo van.
Ben bly voor jullie dat deze reis ook weer de moeite waard is geweest.
In ieder geval veel plezier met the game tonight. en een goede reis naar huis. Ik mis jullie. veel liefs and arms around uou.
Fie.