Six Flags and more - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Michel Kruit - WaarBenJij.nu Six Flags and more - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Michel Kruit - WaarBenJij.nu

Six Flags and more

Door: Michel

Blijf op de hoogte en volg Michel

10 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Denver

Traditiegetrouw gingen we op onze laatste volle dag naar een pretpark. In Denver is dit Six Flags, welk midden in de stad aan het einde van de 16th street mall ligt. Alhoewel maar een paar haltes zijn we toch op de bus gestapt, tenslotte is de verwachting dat we nog de hele dag op de benen moeten staan.
Al snel bleek het net zo rustig als vorig jaar in Atlanta, dus weinig wachttijden overal. Sterker, een tweetal achtbanen waren niet eens open, dat was wel jammer. Hoogtepunt voor Robin en Marley was gelijk in de ochtend, want ze hebben een Bungee jump gedaan met op de achtergrond het immense stadion van de Denver Broncos, maar dat zal ze niet opgevallen zijn.
Disaster "Say goodbye to dry"Canyon mocht er ook zijn.En waren we nog niet nat genoeg hiervan, dan werd je het wel tot ver voorbij de onderbroek in de Shipwreck Falls. Het heeft bijna de hele dag geduurd om weer enigszins een droog gevoel te krijgen.
De zeehonden en -leeuwenshow had eenzelfde niveau als de cowboys van Rawhide op onze eerste dag. Maar goed, altijd leuk om die beestjes weer eens te zien van dichtbij.
Tegen het eind van de middag hadden we het park wel (drie keer) gezien en gingen we met de bus weer terug naar hartje centrum, Hard Rock Café Denver om precies te zijn. Vele memorabilia en foto's luisterde onze laatste American style Diner op. Daarna voldaan terug naar het hotel, net op tijd, want Denver werd vlak na aankomst getroffen door een wolkbreuk, een spectaculair gezicht. Vroeg naar bed, want morgen wacht een extra lange dag, de terugreis naar huis.

-------------->