Welkom op de Kruitjesontour2009 weblog !!! - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Michel Kruit - WaarBenJij.nu Welkom op de Kruitjesontour2009 weblog !!! - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Michel Kruit - WaarBenJij.nu

Welkom op de Kruitjesontour2009 weblog !!!

Door: Michel

Blijf op de hoogte en volg Michel

11 Juli 2009 | Nederland, Leiderdorp

Vorig jaar hebben wij een fantastische vakantie gehad met onze tour door het zuidoosten van de Verenigde Staten. Deze avonturen van 2008 zijn nog terug te vinden op www.kruitjesontour.waarbenjij.nu.

De ervaringen van 2008 hebben ons doen besluiten dit jaar wederom een grand-tour door de Verenigde Staten aan te gaan. Voor 2009 is gekozen voor een trip door het Midwesten, mede omdat wij (lees:ik) na 25 jaar een bezoek kunnen brengen aan Fie, John & family !!!

De trip 2009 zal op 17 juli starten in Phoenix en zal uit twee delen bestaan.Het eerste deel zal zich met name afspelen in Arizona, Utah, Nevada en California. Op 29 juli vliegen we vanuit LA naar Missoula, Montana, voor de familiereünie.Via onder andere Yellow Stone Park is ons eindstation Denver, vanwaar wij op 11 augustus weer terugvliegen naar Schiphol.

Het globale programma ziet er als volgt uit:

17-18 juli Leiderdorp --> Phoenix
19 juli Mexican Hat --> Route 66, Wupatki nat. monument
20 juli Lake Powell --> Goosenecks st park, monument valley, mulley point
21 juli Tropic --> Dixie nat forest, Powell point, Bryce park
22 juli Springdale --> Zion park shuttle bus
23-25 juli Las vegas --> Stewarts point, Hoover Dam, Grand Canyon
26-28 juli Los Angeles --> Mojave Desert, Knott's Berry Farm, Hollywood, Beverly Hills, Santa Monica; LA Angles vs Cleveland Indians
29 juliVlucht naar Montana
30 juli -1 aug Plains --> John, Libby Falls, Kootenai Galcier park?
2 aug Ennis --> Nevada Citi, Virginia City
3-5 aug Yellow Stone --> Bus round trip Yellow Stone
6 aug Vernal --> dinosaur monument, Asley NP
7 aug Moab --> dinosaur monument, Asley NP, Dead horse NP
8-11 aug Denver --> Dead horse nat park, Colorado Rockies vs Chicago Cubs, Sixflags
11-12 aug --> Amsterdam

Een en ander zal wederom afhankelijk zijn van de bui en loop van de dag. Maar dit is verder te volgen op deze weblog! Wil je up-to-date blijven, vul dan links je email in bij "Blijf op de hoogte".

Wij hebben er zin in !!!

Michel

PS1: Evenals vorig jaar is de banner gemaakt door Robin.

PS2: Wellicht komen wij in gedeelten waar updaten niet mogelijk is. Ach, dat merken wij (en jullie) dan wel vanzelf.

-------------------->

Reacties op bovenstaand reisverslag

Rob en Rini

15 juli 2009

Nogmaals een prettige reis en een heeeeeeel goede en zonnige vakantie en doe onze groeten aan Fie!!!!!!

Laaar

15 juli 2009

Ik wilde heel graag jullie reis volgen maar helaas, ik ga op vakantie morgen! en de laptop gaat niet mee. maar supper veel plezier &een fijne vakantie allemaal!

xxxx Laaar

Marike& Walter &kids

15 juli 2009

Heel erg leuk dat jullie weer reisverslag maken. De vorige was erg leuk om te volgen. Heeeeel veeeel plezier allemaal.

Martin en Barbara

17 juli 2009

Ola! Nog aan het bijkomen van de knoflook aanvallen van de gamba's al pil-pil in Spanje willen we jullie toch een hele fijne vakantie toewensen! Groetjes Martin en Barbara

Andre

17 juli 2009

Goede reis en veel plezier.

Leuke site weer. We blijven jullie volgen.

Sophia.

21 juli 2009

Hallo jongens.
Ziet er naar uit dat jullie het naar je zin hebben. America is een prachtig land een hoop interesting dingen te zien. Ik zie julie gauw. I am very exited by that.
Veel liefs je Tante.