Papa John's - Reisverslag uit Plains, Verenigde Staten van Michel Kruit - WaarBenJij.nu Papa John's - Reisverslag uit Plains, Verenigde Staten van Michel Kruit - WaarBenJij.nu

Papa John's

Door: Michel

Blijf op de hoogte en volg Michel

01 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Plains

Hé, dit is niet de geur van de koffie & het ontbijt die ik gewend was afgelopen dagen bij het opstaan. Al snel werd ik gerust gesteld: er was een stinkdier langs geweest. Al snel werd de geur verdrongen door de inmiddels gebruikelijke. De rest moest ook vroeg op, want rond elf uur werden we bij John & Family verwacht. Uiteindelijk waren we er een kwartiertje later, dus een prima resultaat.
Het was op zich wel een beetje vreemd om John na 25 jaar weer te zien. Tenslotte waren we teens toen we elkaar voor het laatst hebben gezien. Inmiddels hebben we allebei een opleiding en werk, zijn we getrouwd en hebben zelf teen-kids. John zag er goed uit. Zoals je zijn moeder nog lang geen zeventig zou geven, zou je hem nog niet veertig geven. Goede genen. Suzanne is een leuke, spontane vrouw. En met zo’n stel kinderen erbij kan John trots zijn op zijn gezin. Dit schrijvende bemerk ik helaas, dat wij geen foto hebben van John, Suzanne, Cody, Austin & Shantelle together, da’s een misser! Aan de andere kant, Austin moest al snel naar zijn werk.
Het was gezellig kennismaken en bijpraten. We zijn nog gaan lunchen bij een golfbaan in de stad, waar Austin ook werkt. Daarna was het alweer afscheid nemen, want John moest nog op pad voor zijn werk. Wij hebben in de buurt nog wat essentiels en less essentiels opgehaald (ik weet niet onder welke categorie de quacking duck voor Dexter valt) en zijn daarna terug gegaan naar Plains. Plots was het stil op de tweede rij….Fie was in slaap gevallen. Het waren ook drie intensieve dagen geweest.
Thuis aangekomen nodigde Gary mij uit voor een 9 hole. Na wat gebel kon een lefty set worden geleend en lag niets meer in de weg om de ronde te lopen (met kart). Voor spelen voor de derde keer in het jaar ging het zelfs bovenwel. Eenmaal weer thuis stond het eten al klaar. Ook op deze avond stond de gezelligheid bovenaan. Topper deze avond voor Robin & Marley was in ieder geval het concert van de Jo Bros op tv.

-------------->

Reacties op bovenstaand reisverslag

Fie

9 augustus 2009

Nou de hele wereld weet het hoe oud ik ben en ik probeer het verborgen te houden.O wel nou het is het geen geheim meer.Dexter loves his quacking duck.Verder geen news here.ALS IK NIET MEER MET JULLIE SPREEK have a save trip home.arms around you all and love to all.
Sophia.

ruud&ineke

9 augustus 2009

Ja,dat is heeel bijzonder om op deze wijze je neef na zoveel jaar en zijn fam.weer te zien! Voor Karin en de meisjes ook leuk natuurlijk,die hadden normaal gesproken deze tak nooit ontmoet!Potje golfen ook nooit weg,nou weer op pad met allen. Goeie voortzetting ,groetjes en liefsxx