Take the long way home (Supertramp) - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Michel Kruit - WaarBenJij.nu Take the long way home (Supertramp) - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Michel Kruit - WaarBenJij.nu

Take the long way home (Supertramp)

Door: Michel

Blijf op de hoogte en volg Michel

04 Augustus 2008 | Verenigde Staten, Atlanta

En vandaag dus deel twee van onze terugreis naar Atlanta. Deze rit is zeker minder lang, dan die van gisteren. Allereerst zijn we naar Columbus gereden. Hiervoor moesten dwars door een groot militair gebied. Columbus ligt op de grens van Georgia en Alabama.Het zuidelijke gedeelte van deze twee staten wordt gescheiden door Chattahoochee River. aan de andere kant van de rivier ligt Phenix City. Ter ere van het 500-jarig ontdekking van Amerika door Columbus hebben de twee steden in 1992 langs deze rivier een Riverwalk aangelegd. Verderop in het park hadden studenten ter gelegenheid van het Milleniumfeest spullen begraven, die typisch zijn voor de Verenigde Staten en voor de omgeving in het bijzonder. Ben benieuwd op welke dag zij dat ingezameld hebben.
In columbus zijn we nog naar een mall geweest voor de lunch en de broodnodige laatste inkopen. Hierna zijn we verder op pad gegaan naar Atlanta. De highway hebben we links laten liggen en zijn volledig binnendoor gegaan. Een grote verscheidenheid van dorpjes en stadjes zijn we tegengekomen. Ook kwamen we nog een jong hertje langs de weg tegen. Gelukkig sprong zij niet de weg op, maar terug de bossen in toen we dichterbij kwamen. Rond half zes kwamen we bij ons laatste hotel van deze reis aan en blijkt 600 foot (zo'n 200 meter) van de ingang van Six Flags over Georgia te liggen. Morgen (dinsdag) is onze laatste volledige dag in de Vernigde Staten. Wat zal dan het programma zijn?

• 05 Augustus 2008 - 15:21

Rini:

Het zit er bijna al weer op. Maar zo'n reis vergeet je je leven niet meer, toch? Leuk voor het thuisfront om alles zo direct mee te lezen wat jullie daar uitspoken. Geniet nog even van rollercoasters en zo en een goede en veilige thuisreis!!!!

• 07 Augustus 2008 - 06:08

Katja:

Nu zit het bijna weer op. Leuk dat wij je op deze manier kunnen hebben begeleiden. Graag nog meer details als jullie terug zijn.
    Groet Katja