Leaving on a jetplane (J. Denver) - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Michel Kruit - WaarBenJij.nu Leaving on a jetplane (J. Denver) - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Michel Kruit - WaarBenJij.nu

Leaving on a jetplane (J. Denver)

Door: Michel

Blijf op de hoogte en volg Michel

06 Augustus 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

De dag van onze terugreis begon goed. Een prima ontbijt, nog even alles inpakken en verdelen over de verschillende koffers en de auto voor de laatste keer volledig inladen. Nou ja, volledig … de koelbox hebben we in het hotel achtergelaten. Helaas, want hij heeft prima gefunctioneerd de afgelopen weken. Even een goede herindeling maken, want de roze koffer lijkt aan de (te) zware kant. Om het af te leren zijn we voordat we naar het vliegveld gingen nog een keer naar een mall geweest om de laatste inkopen te doen.
Hierna naar het vliegveld, maar niet voordat we de auto teruggebracht hebben, natuurlijk. Het autoverhuurbedrijf bracht ons verder naar het vliegveld. Eenmaal op het vliegveld aangekomen, bleek dat we een half uurtje te vroeg waren om in te checken. Maar goed, wachten hebben we wel vaker gedaan deze vakantie, dus dat was geen probleem. Het inchecken wel, want het bleek dat de rode koffer te zwaar was. Midden in de hal nog even watherindelen, waarna alles probleemloos weg kon, gelukkig. Na het inchecken hadden we nog een paar uur voor vertrek. We gingen voor onze laatste Amerikaanse lunch naar TGI Fridays. Daarna nog de laatste snoep en dergelijk voor onderweg en op naar het vliegtuig.
Ook de vliegreis verliep voorspoedig.Het eten was prima en er waren films zat om te kiezen. Van slapen is het niet echt gekomen, ondanks dat het in Nederland al midden in de nacht was. Dat riekt naar een Jetlag, maar dat zien we dan wel weer. De vlucht nam een halfuurtje minder in beslag dan gepland en onze koffers lagen al op de band , zodat we half acht ’s ochtends al buiten Schiphol stonden. Deze vakantie was in een woord: TOP!

• 08 Augustus 2008 - 18:47

Ruud&Ineke:

Fijn jongens,als je kinderen het naar de zin hebben hebben de ouders het ook.Blijkt dat het niet alleen is als de kids klein zijn!Toch ook weer blij dat jullie heel huids thuis zijn!Hoop dat jullie niet te lang last hebben van je jetlag,maar even een paar dagen rustig aan doet een hoop goed. Dikke kus van ons saamjesxx

• 09 Augustus 2008 - 19:36

RS:

Met veel plezier ben ik met jullie meegereisd. Alles overziend dacht ik zelf aan twee titels als thema voor jullie rondreis: "Upside down" (Diana Ross 1980) of "Raindrops keep fallin' on my head" (B.J. Thomas 1970). Ben benieuwd naar al jullie foto's.....