Fly like an Eagle - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Michel Kruit - WaarBenJij.nu Fly like an Eagle - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Michel Kruit - WaarBenJij.nu

Fly like an Eagle

Door: Michel

Blijf op de hoogte en volg Michel

24 Juli 2009 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vroeg uit de veren (6 uur), want we gaan naar de Grand Canyon. We worden hiervoor 7:35 uur opgehaald en moeten ervoor nog de nodige zaken doen. Uiteindelijk komt het erop neer, dat we nog net tijd hadden een Muffin bij Walgreens te scoren als ontbijt. En maar goed ook, want de bus was ruim op tijd, die ons weer naar een verzamelpunt bracht, waar een coachbus op ons stond te wachten. Vandaar uit werden we naar Boulder City gebracht, even buiten Las Vegas.
Hier moesten we inchecken en werden we gewogen, dit om voor een optimale balans te zorgen in de helikopter. Wij werden ingedeeld met een jong Engels stel. Nog even de laatste instructies en weg gingen we. Je zou het niet zeggen, maar het leek alsof we niet echt hard gingen, maar bij navraag was dit toch 264 mijl/uur, zo’n 420 km/uur. Ook vloog de helikopter een stuk stabieler dan verwacht.
Het uitzicht op 200 meter hoogte over Lake Mead, de Hoover Dam, de Colorado river en de Grand Canyon waren prachtig. Ook vlogen we nog langs de Skywalk. Halverwege landden we beneden in de Canyon. Zeer bijzonder om op zo’n plaats te kunnen staan en te genieten van de omgeving. Hier kregen we zowaar een (champagne-)ontbijt, dat kwam goed uit. Op de terugweg vlogen we over het 200 meter lager gelegen gedeelte van de Colorado river om weer te landen in Boulder City. Dit was een zeer bijzondere ervaring!
De terugweg met de bus was even enerverend als de heenweg (not!), alhoewel het wel spectaculair was in een bus te zitten in tijdsnood op zijn schema midden in de stad met opstoppingen. Heelhuids terug in het hotel aangekomen was het even bijkomen om vervolgens naar de Fashion show mall te gaan voor een Nathan’s Hotdog en wat shopvertier. Ook was er inderdaad een Fashion show aan de gang. Daarna zijn we doorgelopen (teruggelopen) om de hotels Paris, the Miracle Mile en Bellagio te bezichtigen. En zowaar, het begon te regenen, maar in combinatie met de temperatuur was dit niet echt storend. In hotel Paris werd de typisch Franse slag net niet geëvenaard, het personeel sprak wel een paar woorden Frans. Tip: niet terug antwoorden in het Frans! The Miracle Mile was 1,6 kilometer shops in een rondje. De Bellagio was met name heel chique met bloemen als thema. Toen hadden we het echt wel gehad. Voor Caesars hebben we eerst een terrasje gepakt en zijn uiteindelijk in Caesars terecht gekomen om te eten in Planet Hollywood. Na het eten hebben we nog gekeken naar de vulkaanuitbarsting van the Mirage, waarna we direct ons bed opzochten. Morgenochtend uitslapen.

Quote of the day: “Je bent maar één keer in Vegas, toch?”

---------------->

Reacties op bovenstaand reisverslag

Ruud &Ineke

26 juli 2009

ach ach,wat een ervaring!
Ik heb een keer (niet gepland)bijna met mijn zoontje in een helikopter gezeten,maar ik weet zeker dat ik dat heel anders had ervaren!En dan op die plek een ontbijt,hoe bijzonder wil een mens het hebben?Leuke foto's jongens,veel plezier verder. En Kaar,geniet van de laatste dag in je 30e jaren!Groetjes en liefs xx

Gerry

26 juli 2009

Erg leuke rit over de Grand Canyon. Geweldig in een helikopter door de Grand Canyon vliegen. Helaas zat ik naast een 110 kg Canadees. Mooie foto's.

Rineke

Hoi allemaal
Jullie hebben het goed voor elkaar toch!
Te gek die tour in de heli, en Karin alvast een fijn oudjaar (bye bye 39) veel plezier verder. Doei

Barbara&Martin

26 juli 2009

Geinige foto's. Kaar, bij deze alvast gefeliciteerd. Welkom bij de club !, namens Martin dan...

Ruud&Ineke

27 juli 2009

Ja,ja het is vandaag de 27e! Dat betekent dat Karin vandaag 40 jaar word,van harte gefeliciteerd en maak er en onvergetelijke dag van! Wij zullen op je proosten......

Rob en Rini

Goedenmorgen11(voor jullie)
Allemaal heel hartelijk gefeliciteerd met de 40e verjaardag van Karin. Zij begint nu aan haar 2e jeugd, toch? Wij nemen er wel een neutje op.
Heel veel plezier!
Groetjes van Rob en Rini

André

27 juli 2009

Zo hé, gaaf zo alles bekijken vanuit de lucht.
Volgens mij hebben jullie een prima reis, weining drank en eten gezien het verslag en het drukke en strakke programma.

Blijf genieten.

Els

27 juli 2009

Enne..... nog gefeliciteerd Karin.