Lakeside - Reisverslag uit Plains, Verenigde Staten van Michel Kruit - WaarBenJij.nu Lakeside - Reisverslag uit Plains, Verenigde Staten van Michel Kruit - WaarBenJij.nu

Lakeside

Door: Michel

Blijf op de hoogte en volg Michel

31 Juli 2009 | Verenigde Staten, Plains

Wederom een rustige start en dat bevalt de kinderen erg goed. Na een goed ontbijt maakte iedereen zich op om naar Roy te gaan, inclusief Dexter dit keer. Roy heeft een tweede huis aan de noordwest kant van het meer in het plaatsje Lakeside (hoe toepasselijk). Roy zelf zou later komen, want hij had een afspraak bij de dokter. Voor we wegreden heeft Fie Karin nog laten zien hoe de slow cooker (crock-pot)werkt en deed er een pork in voor het avondeten.
Halverwege de rit stopten we nog bij een viewpoint om wat foto’s van het meer te maken. Er stopte nog een andere auto en een vrouw stapte rechtsachter uit om een foto te maken en vroeg of zij er ook een van ons allen moest maken. Of course. Uiteraard vroeg zij ook waar we vandaan kwamen, daarna stapte zij weer in. Wij liepen langs de wagen naar onze eigen toe, toen het raampje van de bestuurster openging. “Hoe gaet het met jouw?” Met mij gaat het goed, was mijn antwoord. “I don’t understand, that’s the only thing I know in Dutch. Oh yeah, and klap op de billen.” Lachend deed ze het raampje dicht en reed weg. Grappig.
Bij het huis van Roy aangekomen kwamen we erachter dat we handdoeken vergeten waren. Terug de auto in om door te rijden naar de mall van Kalispell. We slaagden vrij snel bij JC Penny’s en hebben gelijk maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om een hamburger te scoren. Terug bij het huis aangekomen hebben we lekker op de dock gezeten en hebben de Robin en Marley lekker gezwommen. Tegen het einde van de middag sloot Roy aan, een aardige, vriendelijke man. Die goed heeft weten te profiteren van de mogelijkheden van de States. Helaas moesten we er een half uurtje later alweer vandoor, want de terugrit (en de pork) stond ook nog op ons te wachten.
We stopten nog bij het supermarktje van Plains voor de laatste dingetjes. Toen we thuiskwamen stond de roasted pork al klaar. Sla en gebakken aardappels erbij en Fie had wederom een heerlijke maaltijd voor ons neus getoverd. De avond verder doorgebracht met gezellig keuvelen over belangrijke en minder belangrijke zaken en het aan de praat krijgen van de internetconnectie. O well, morgen weer een dag.

---------->

Reacties op bovenstaand reisverslag

Ruud&Ineke

7 augustus 2009

Ook dit verslag is wederom weer een lust om te lezen!Waar JC Penny's al niet goed voor is he?Oke Kaar,je kan er tegen aan met je slow cooker?Leuk,leuk leuk allemaal!
Groetjes en liefs xx