Indianapolis: D-tours, 5 Guys and the Canal Walk - Reisverslag uit Indianapolis, Verenigde Staten van Michel Kruit - WaarBenJij.nu Indianapolis: D-tours, 5 Guys and the Canal Walk - Reisverslag uit Indianapolis, Verenigde Staten van Michel Kruit - WaarBenJij.nu

Indianapolis: D-tours, 5 Guys and the Canal Walk

Blijf op de hoogte en volg Michel

25 Juli 2014 | Verenigde Staten, Indianapolis

Vandaag stond onze langste reisdag op het programma. En alsof dat nog niet genoeg was, hadden de Amish besloten, zo gaat dat daar, om ons via de Mohican Memorial State Forest te sturen. Wel een mooi bos en een mooie gorge, maar de milen telden aardig op. Uiteindelijk kwamen we dan wel aan in Springfield voor de lunch. Hiervoor kozen we uit alle opties en op aanraden van mijn collega Aubrey Five Guys. Wat een heerlijke hamburgers worden daar gemaakt, werkelijk fenomenaal. En daarbij kan iedereen z’n eigen toppings kiezen. Een genot, zo’n lunch .
Springfield was ver genoeg van Berlin, en we kozen voor het laatste stuk van de rit maar voor de Interstate om toch nog redelijk op tijd in Indianapolis aan te komen. Dit lukte. Omdat er over vandaag verder niet zoveel te vertellen valt, even dit: Wat wordt er in de USA aan de weg getimmerd zeg, letterlijk. Overal zijn wegopbrekingen, en, dat moet gezegd, vaak ook meer dan nodig. En het zorgt ook voor behoorlijk wat werkgelegenheid, dat is goed.
Ons hotel in Indianapolis lag aan de Canal Walk, een van de hoogtepunten van Indianapolis. Dus via de Canal Walk zijn we naar het centrum gelopen. Nu zijn wij Nederlanders wel gewend langs een kanaal te lopen zonder auto’s etc., voor de gemiddelde Amerikaan zal het uniek zijn. Voor ons was de uitdaging vooral het ontwijken van de ganzenuitwerpselen. In het midden van het centrum is The Monument Circle, een rond plein met in het midden het monument van de eerste burgeroorlog. Erin is nog een museum, maar die hebben we maar overgeslagen. Na wat shoppen hadden we trek in chinees. Daarna zijn we weer via de Canal Walk teruggegaan naar ons hotel.

• 29 Juli 2014 - 09:47

Ineke&ruud:

Oke,nou een lange rit gehad zeg!

Maar je hebt weer wat gezien,en zo'n luch er achteraan ,
    heerlijk!
    Morgen naar de dierentuin,iets wat nooit gaat vervelen,
    en is altijd weer anders!
    veel plezier maar weer,doeggxx

• 29 Juli 2014 - 17:38

Sophia:

Ja je hebt hier in Missoula ook een hamburger place what is excellent en also you can put the toppings Aan what you like they also have a nice salad bar to.
    Fun place to go to.