Absolutely Live (R.Stewart) - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Michel Kruit - WaarBenJij.nu Absolutely Live (R.Stewart) - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Michel Kruit - WaarBenJij.nu

Absolutely Live (R.Stewart)

Door: Michel

Blijf op de hoogte en volg Michel

19 Juli 2008 | Verenigde Staten, Nashville

Vandaag hebben wij afscheid genomen van Memphis en via de Music Highway kwamen we terecht in Nashville, in de buitenwijk van Opry wel te verstaan. Niet voor niets is voor deze locatie gekozen, want vanavond worden we verwacht in de Grand Ole Opry, de oudste live radioshow van de Vereigde Staten. De kinderen zijn eerst even wezen zwemmen, waarna wij naar de Orpy Mills gingen, een nog grotere Mall dan waar wij tot nu toe zijn geweest. Hier heeft Robin bij Starbucks haar eerste (iced-)koffie gedronken.
Rond half zeven waren we bij de Grand Ole Opry. Het is het Mekka van de country muziek, een eer als je daar mag spelen en alleen weggelegd voor de groten van de Country. Zal wel. De zaal was in ieder geval imposant, zo ook het toneel. Wij zaten ogeveer op de tiende rij en konden alles perfect zien. De radioshow duurt twee uur en is volledig live, dus ook de reclames werden live op toneel voorgelezen, apart.
Onze show werd het eerste uur ook live op national television, op zender GAC (Great American Country) uitgezonden. Dit betekende wat extra mensen op het podium en erbuiten, maar voor de rest merkte je er weinig van. Namen als Josh Turner, Steve Warner, Mel Tillis, Jeany Seely, Stonewall Jackson, Hal Ketchum, Randy Kohrs en Conny Smith kwamen in hoog tempo voorbij. Er was in het tweede uur ook een korte Squre Dance Act, maar ik kan mij voorstellen, dat dit niet heel goed overkwam op de radio. Hoogtepunt was een duet van Josh turner en Steve Warner, geloof me.
Hierna zijn wij gaan eten in het Aquarium. Het restaurant deed zijn naam eer aan, want binnen was centraal een gigantisch zout water aquarium van vloer tot plafond met de meest uiteenlopende vissen. De rest van het interieur deed je geloven dat je er middenin zat, bijzonder.
Eenmaal thuisgekomen bleek op tv een herhaling van de Grand Ole Opry Saturday Night Live show. Altijd leuk om even terug te kijken. Ennnnnn, tijdens het tweede nummer van de show waren wij vol in beeld !!!! Hopelijk worden we niet al te vaak herkend, want we hebben het al druk genoeg.

• 20 Juli 2008 - 14:57

Ineke:

Leuk meiden,die foto waar jullie op de haaienbank zitten.Gaaf om bij zo'n opname te zijn,helemaal om je vol in beeld terug te zien!leuke foto's, en verslag wederom met humor,iedere dag even lachen,liefsxx

• 20 Juli 2008 - 15:00

Ineke:

Enne,1e koffie?even achter m'n oor krabben hoor....

• 21 Juli 2008 - 00:33

Jullie Tante:

Wat een prachtig aquarium
    zeg.Erg indruk wekkend.Leuke photo van de meisjes. De grand ole opera
    is harsstikke goed. Ik my zelf hou van country muziek.
    Veel plezier op to de volgend trip.

• 21 Juli 2008 - 19:39

Anne:

so famous people off holland,ik herkende je gelijk ,grootte zaal voor radio show ,kan ze nog wel slapen na al die koffie,blij dat jullie het naar je zin hebben,zo te zien is het eten geen straf daar , en leuke vis!!!

• 21 Juli 2008 - 21:09

Martin & Barbara:

Ola familie Kruitjes, onze foto's zijn niet zo spectaculair als die van jullie... Tijdens ons weekje Mallorca was het spannendste dat wij gedaan hebben eten en (alcoholisch) drinken... En we reden geen Dodge maar een Ford Ka... Maar we hadden ook een zwembad dus dat is weer een pluspunt... Martin vraagt of jullie ook een auto van jullie foto willen maken :-) Groetjes!