Waterfront (Simple Minds) - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Michel Kruit - WaarBenJij.nu Waterfront (Simple Minds) - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Michel Kruit - WaarBenJij.nu

Waterfront (Simple Minds)

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Michel

29 Juli 2008 | Verenigde Staten, Orlando

Vandaag was het weer een ongelofelijke super dag! We hoefden vandaag (gelukkig) niet te vroeg op. Om 9 uur zaten we te ontbijten en om 10 uur zaten we in de trolley op weg naar Sea World.
Daar aangekomen meteen sprinten naar de grote orka show met de grootste orka van het park in de hoofdrol: Shamu. We waren een half uur te vroeg dus gingen we even snel naar een andere attractie met ijsberen, walrussen en vinloze beluga dolfijnen. De show van Shamu bestond vooral uit een groot scherm waar je naar moest kijken en niet zoveel sprongen van de dieren zelf.
Het was erg druk in het park maar we waren elke keer op tijd bij de shows. Zo ook bij de dolfijnen show. Vlak voordat deze show startte, begon het onwijs te regenen. Dus werd de show even uitgesteld. Dat was in Frankrijk ook al zo, alleen gingen de Amerikanen nu niet naar huis, en wij ook weer niet. In deze show zag je wel veel sprongen van de dolfijnen en was erg leuk. Daarna zijn we nog naar een zeeleeuwen en zee otter show geweest. Deze was erg leuk alleen Clyde (een zeeleeuw) vond van niet. Die liep halverwege de show het podium af. Na een paar minuten wachten kwam uiteindelijk Clyde de tweede.
Er waren niet alleen shows in het park maar ook een paar attracties. We zijn in de Kraken geweest, de langste en snelste achtbaan van Orlando. Het is dat de rij zo lang was anders waren we nog een keer gegaan.
Aan het eind van de avond zijn we nog naar een show met Shuma geweest: Shuma rocks. Deze was wel erg leuk en aan het einde was er geen water meer in het zwembad zoveel sprongen maakten de orka's. Gelukkig hoefden we vandaag niet te veel te lopen en konden we veel zitten om uit te rusten voor MORGEN!

• 30 Juli 2008 - 11:43

Ineke:

Hallo luitjes,
    zo,de langste achtbaan he! Ik zou zo blij zijn als het te druk was om geen een 2e keer te mogen..,maar top jongens!En die orka's,zo leuk. Mooie foto's,zo als het verslag ook zegt,het was weer een dolfijnen dag!!
    Groetjes van ons saampjes
    xx

• 30 Juli 2008 - 12:28

Deen:

Ik lees nog steeds elke dag alle verhalen, en zo te lezen vermaken jullie je uitstekend!!
    Geniet ervan:)
    xx Deen

• 30 Juli 2008 - 12:51

Rini:

Wat komen de nostalgische kriebels weer boven bij ons uit 1979/1980! Shamu was er toen ook; dat zal wel een grootgroot.... enz. voorvader van de huidige zijn. En Clyde komt ons ook bekend voor. Was er ook nog waterskieen op blote voeten? Gaaf om alles op internet te kunnen volgen. Geniet er van!!

• 30 Juli 2008 - 18:21

Egbert:

Ziet er groots uit die pretparken, we zijn jaloers hoor! Leuk om jullie avonturen elke dag te volgen!