Santa Monica - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van Michel Kruit - WaarBenJij.nu Santa Monica - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van Michel Kruit - WaarBenJij.nu

Santa Monica

Door: Michel

Blijf op de hoogte en volg Michel

26 Juli 2009 | Verenigde Staten, Santa Monica

Er was een strak blauwe hemel, toen we wakker werden. Dat kan maar één ding betekenen, we gaan weer verder trekken. We laten Las Vegas met al haar toeters en bellen achter ons, maar pas na een bezoek aan de Las Vegas Outlet Center, waar we ons ontbijtje namen en een extra koffer kochten voor weinig. Zo weinig, dat we ook nog een vervanger voor een van onze andere erbij namen. Op de parkeerplaats de spullen overgegooid en de oude koffer bij de prullenbak laten staan, want die paste niet meer in de auto. Achteraf misschien niet zo slim om een koffer in de States achter te laten, maar dat realiseerden we pas, toen we bijna een uur door de woestijn richting LA reden. We hebben CNN niet gehaald, dus het zal wel meegevallen zijn.
Na het inchecken zijn we gelijk doorgelopen naar het strand: Muscle beach. Hier komen gespierde en minder gespierde exhibionisten legaal hun lichaam laten zien. Ander andere Arnold Schwarzenegger is hier “ontdekt”. Het was al wat later, vandaar dat het misschien niet zo druk was, of kwam het door de zware bewolking? Bekender is misschien wel de promenade, waarover iedereen zich fietsend, joggend of rollerskatend langs het strand beweegt. Als laatste is er de pier met veel vertier en entertainers, maar ook zelfs een reuzenrad en achtbaan. Ook zijn hier veel vissers te vinden.
Op 3rd street, een gezellige oudoors winkelpromenade met een hoog Europese uitstraling en op loopafstand van het hotel, hebben we wat gegeten bij Yankee Doodles. De live gitarist kwam in een soort manische fase met als resultaat zeer bijzondere versies van bekende en minder bekende rocksongs en een aparte nasmaak van het eten.

------------>

Reacties op bovenstaand reisverslag

Ruud&Ineke

29 juli 2009

O,leuk zeg allemaal,wat jullie nou weer als ervaring opgedaan hebben!
Leuk verslag,heb er weer om moeten glimlachen hoe het was geschreven,heerlijk!Lekker om de meisjes de zee in te zien gaan,even ontspannen! Veel plezier in Hollywood en wat nog meer op het program staat.We volgen het wel weer,groetjes &liefs

Marcelle

30 juli 2009

Ja duidelijk is iedereen op de juiste plek op dat strand!
Karin mms gehad nu?
zo niet dan was de pose om 6.30 in de ochtend 27e dus voor niets geweest. kus

Egbert&Winny&Bob

30 juli 2009

Zo, we zijn weer thuis! Ben weer helemaal op de hoogte van jullie avonturen. Ziet er weer fantastisch uit met een hoop herkenbare plekken. Complimenten voor de planning!