Hooray for Hollywood - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van Michel Kruit - WaarBenJij.nu Hooray for Hollywood - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van Michel Kruit - WaarBenJij.nu

Hooray for Hollywood

Door: Robin & Marley

Blijf op de hoogte en volg Michel

28 Juli 2009 | Verenigde Staten, Santa Monica

Vandaag konden we eindelijk lekker uitslapen. Ondanks het snurkprobleem van anoniem kwamen wij (Robin en Marley) bijna zonder ochtendhumeur uit bed. Om 11 uur gingen we richting Sunset boulevard. Daar aangekomen, bleek het dat meerdere mensen het idee hadden om hier heen te gaan. We liepen de parkeergarage uit en meteen kwam er een man op ons af van Starline tours die ons een tour aanbood door Hollywood, Beverly Hills en Bel Air. Onze tour vertrok pas om 12.40 uur dus we hadden nog tijd om wat te eten, te shoppen en sterren te spotten. We moesten om 12.35 aanwezig zijn en dat waren we ook. Maar Robin zag de beroemde voetafdrukken van de cast van Harry Potter dus waren we haar even kwijt. Gelukkig dat gaf niet veel problemen want de tourbus van 12.40 bleek vol te zitten dus gingen we met de bus van 12.50.
Met de tourbus reden we precies dezelfde straat door als op de heenweg alleen wisten we toen nog niet dat er langs die weg allemaal bekende eettenten met echte WBA’ers (wereld beroemde Amerikanen) zaten.
Na het appartementencomplex van Lindsay Lohan, Elton John en Cher gingen we naar Beverly Hills. In deze wijk wonen o.a. Christina Aguilera (zij woont in het oude huis van Ozzy Osbourne), George Clooney, Dr. Phill, Michael Jackson, Hugh Hufner, the Spellings en het vriendje van de gids, David Beckham. Bij het laatste huis stond allemaal paparazzi om een glimp op te vangen van de voetballer en zijn vrouw.
Na Beverly Hills gingen we naar Bell Air daar natuurlijk het huis van the Fresh Prince of Bell Air te zien. Maar ook de huizen van de Jonas Brothers en J-Lo staan daar. We gingen door Rodeodrive om wat etalages te bekijken en daarna gingen we weer verder met huizen spotten. Zo hebben we het huis van, Orlando Bloom, Eva Longoria en het oude huis van Lauren Conrad gezien. Helaas hebben we de sterren zelf niet gezien. Voordat de tour klaar was, zijn we nog gestopt bij het view point om wat foto’s van de “reclame” van Hollywood te maken.
Toen de tour afgelopen was hebben we nog over de Walk of Fame gelopen en zijn we nog in wat winkels geweest.
We dachten, als we nou vroeg uit Hollywood vertrekken kunnen we nog even zwemmen voordat we naar de honkbal gaan. We hadden alleen geen rekening gehouden met de spits drukte van LA. In het hotel konden we net wat drinken en toen moesten we weer de drukte in om op tijd te zijn bij het honkbalstadion. De LA Angels en de Cleveland Indians hebben de wedstrijd erg spannend gehouden maar na negen innings wisten de LA Angels te winnen. Gelukkig was de parkplaats niet zo groot en hadden we goed onthouden waar we stonden want we waren doodmoe na zo’n leuke dag. Na een half uur zoeken konden we instappen en terug naar ons hotel rijden waar onze zachte bedjes op ons stonden te wachten.

PS: Foto's van vandaag volgen later. Foto's 27/7 inmiddels erop gezet.

---------------->

Reacties op bovenstaand reisverslag

Ruud&Ineke

1 augustus 2009

Wat vonden we dat leuk om van jullie ook zo'n leuk verslag te lezen!
Te gek zeg,zo'n tour!
Ook al heb je de "sterren"niet gezien,je weet nu hoe en waar ze wonen,dat is al leuk op zich toch?Ja,LA. is druk,maar het het natuurlijk ook een wereld stad!Gaaf dat jullie ook een goeie wedstrijd hebben gezien,top!
Dat heerlijke bedje was wel verdient,veel plezier op de rest van jullie unieke trip! Dikke kus van ons xx

Gerryjoke

6 augustus 2009

Alles ok?
We zijn benieuwd waar de reis jullie heen heeft gebracht.
Vandaag 33,7 gr C. gespot!
Geniet!