Up-up and away - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Michel Kruit - WaarBenJij.nu Up-up and away - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Michel Kruit - WaarBenJij.nu

Up-up and away

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Michel

14 Juli 2008 | Verenigde Staten, Atlanta

Na maanden uitkijken naar deze vakantie zijn we eindelijk in Amerika! De reis verliep goed, ik heb mijn ouders de hele reis niet gehoord met al die films. Na alle controles en douanes moesten we met de metro naar het hoofdgebouw. Van daar zijn we met een overvolle bus naar het autoverhuurbedrijf gereden waar een super grote Dodge op ons stond te wachten. Morgen gaan we ermee terug, want de rechter achterruit zit volledig los.
We zitten nu na deze lange dag in onze hotelkamer honkbal te kijken. Dat wordt dus een keer vroeg naar bed.

• 15 Juli 2008 - 10:33

Ineke:

goede morgen,fijn dat jullie goed zijn aangekomen,balen van de auto waar jullie weer mee terug moeten,maar ja...we horen wel weer,enjoy

• 15 Juli 2008 - 13:02

Rob En Rini:

Heerlijk dat jullie vroeg naar bed konden (grapje!)Het probleem met de auto komt ons zeer bekend voor. balen wel!!! Verder toi,toi, toi en geniet ervan.

• 15 Juli 2008 - 13:26

Hannah!!:

hee robin en de rest;)
    hoe is het daar? lekker weer?

• 15 Juli 2008 - 16:09

Vriendin(sanne:D):

ik kijk pas net op de site, hij is echt super leuk!!
    echt stom van de auto, maar ja je kan niet alles hebben he:P je zit al in Amerika.!!
    Nog heel veel plezier!!