Ruby (K. Rogers) - Reisverslag uit Decatur, Verenigde Staten van Michel Kruit - WaarBenJij.nu Ruby (K. Rogers) - Reisverslag uit Decatur, Verenigde Staten van Michel Kruit - WaarBenJij.nu

Ruby (K. Rogers)

Door: Marley

Blijf op de hoogte en volg Michel

16 Juli 2008 | Verenigde Staten, Decatur

Vandaag was de eerste dag dat we gingen rijden. Nadat we lekker hebben uitgeslapen stonden Robin en ik om 8 uur te trappelen om te gaan hardlopen. Trap op trap af. Alle calorieën hebben die we er af hebben gerend hebben we er gewoon weer bijgegeten. Na het ontbijt gingen we vanuit Atlanta naar Chattanooga. We gingen naar het treinstation maar het was een vervallen omgeving. Dus we reden verder naar Ruby’s Falls. We hadden geen idee wat ons te wachten stond. Het bleek een grot waar we één kilometer de berg moesten lopen om bij een ondergrondse waterval te komen. Op sommige plekken moesten we bukken, maar we hebben de rotsen niet beschadigd.
Nadat we eindelijk weer op vast grond stonden gingen we naar een enorm aquarium, waar uiteindelijk ook slangen, uilen en vlinders waren. Er waren echt duizend soorten vissen, en kikkers en schildpadden. We hebben ook roggen en haaien geaaid. Dat was echt heel eng maar toch wel cool. De haaien leken net van schuurpapier en de roggen waren glipperig en nat.
Daarna reden we door naar Decatur. Daar hebben Robin en ik nog lekker gezwommen.
Groetjes Marley (en de rest)

• 17 Juli 2008 - 08:14

Egbert:

Ain't that cool. Mooie waterval zeg!
    Ziet er goed uit allemaal, veel plezier in Memphis en gefeliciteerd met deze mijlpaal (12.5 jaar)

• 17 Juli 2008 - 09:06

Marcelle:

Ik wou dat ik er bij was! Geweldig!!! (behalve het hard lopen dan)

• 17 Juli 2008 - 10:30

Rineke En Oma:

Hoi allemaal
    Groetjes en nog van Harte Gefeliciteerd.
    Ziet er heel leuk uit allemaal. Die haaien, eng hoor. Vreemd huis in Chattanooga??? Heel veel plezier en geniet ervan.
    Groetjes

• 17 Juli 2008 - 12:44

Deen:

Klinkt goed allemaal!! Leuk om alles te lezen, wel volhouden hè om vaak berichtjes te plaatsen!!
    Enne Robinho en Mars..om 8u al aan het hardlopen..Goed hoor;)
    xx Deen

• 17 Juli 2008 - 15:14

Ineke:

ja,K.Rogers dat was ooit m'n idool.Maar wat een ervaring zeg,om die vissen te kunnen aaien!Prachtig,en wat 'n mooie waterval,kom je niet zo gauw tegen.Was een heel avontuur,en dan lekker zwemmen,altijd goed!xx

• 18 Juli 2008 - 05:29

Ruud&Ineke:

Gefeliciteerd,12.5 jaar getrouwd,fantastisch!! Maak er een fijne dag van,maar dat zal wel lukken.Veel liefs van ons,xx

• 18 Juli 2008 - 19:44

Tante:

Van harte gefeliciteerd met jullie huwelyks dag.
    Vind het ontzetend leuk om alles te lezen veel liefs
    en groetjes.
    Je tante.