Kokomo (Beach Boys) - Reisverslag uit Saint Pete Beach, Verenigde Staten van Michel Kruit - WaarBenJij.nu Kokomo (Beach Boys) - Reisverslag uit Saint Pete Beach, Verenigde Staten van Michel Kruit - WaarBenJij.nu

Kokomo (Beach Boys)

Door: Michel

Blijf op de hoogte en volg Michel

31 Juli 2008 | Verenigde Staten, Saint Pete Beach

Vandaag was weer zo’n typische tussendag. Iets uitslapen, maar niet te lang, pakken en wegwezen. Ontbeten bij Friendly ’s, want we hadden het ontbijt van het hotel nu wel gezien. Op naar de Florida Mall om extra ondergoed te halen, het komt gewoon niet van wassen tussendoor. We zijn geslaagd bij JC Penney’s. We wilden terug naar de auto, maar het regende zo hard en de auto stond vrij ver, zodat we wat langer in de mall hebben rondgekeken, onder ander bij M&M’s world.
Een poos later was het weer goed opgeklaard en konden we de rit naar St. Petersburg (St. Pete Beach om precies te zijn) aanvangen. Onderweg hebben we nog een lunch opgepakt bij Subways. Het hotel is werkelijk prachtig, met name de ligging. Het ligt direct aan het witte strand van de Golf van Mexico. Onze kamer op de 6e etage kijkt op zuid met aan de ene kant de Golf en aan de andere kant de Baai van Tampa. De kinderen zijn gelijk gaan zwemmen, Karin en ik hebben het strand terras opgezocht van het strandtentje(!) om eens lekker bij te komen. Na korte tijd kwam nog een korte bui langs, maar dat mocht de pret niet drukken. ’s Avonds hebben we gegeten in het restaurant van het hotel zelf. Dit ronde restaurant is op het dak van het hotel en heeft een fenomenaal uitzicht over St. Petersburg, Tampa Bay en natuurlijk de Golf. En hij draaide ook nog rond, zodat er vanuit alle ‘hoeken’ van het uitzicht genoten kon worden. Het weerbericht van morgen klinkt niet al te best (evenals eerdere dagen), maar hopelijk valt het weer mee.

• 02 Augustus 2008 - 18:00

Ineke:

hallo,ziet er goed uit zeg,dat strand en hotel,luxe hoor!En wat de regen betreft,goed dat er altijd wel een mall is,misschien een koffer er bij kopen??
    2 aúto's is oke!JCPenny's,ja dat roept een heleboel op,kleding voor jullie kopen(38 jaar geleden) wat ze hier echt nog niet hadden! Zal wel helemaal verranderd zijn....Veel plezier en goede reis verder,liefsxx