Happy birthday (S. Wonder) - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Michel Kruit - WaarBenJij.nu Happy birthday (S. Wonder) - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Michel Kruit - WaarBenJij.nu

Happy birthday (S. Wonder)

Door: Michel

Blijf op de hoogte en volg Michel

27 Juli 2008 | Verenigde Staten, Orlando

Vandaag was weer een typische tussendag. Redelijk vroeg op, eerst hardlopen (op het strand deze keer), lekker ontbijten, inpakken en de kinderen nog even zwemmen om vervolgens op weg te gaan naar onze volgende bestemming: Orlando. Maar niet eerst voor de verjaardag van Karin te vieren, ten slotte is zij vandaag 39 jaar geworden.
De reis verliep wederom voorspoedig, wel hadden we bij Daytona Beach een enkele regenspat gespot. Ons hotel was wat lastiger te vinden, omdat deze in de tweede rij van de straat stond, maar was er zeker niet minder om. Na te zijn bijgekomen gingen we op pad naar DE Engelse Pub van Orlando, wat op zo’n 15 minuten lopen van ons hotel lag. Onderweg werden ondertussen wat shops aangedaan. Daar bijna aangekomen sloeg het weer om in hevige onweer en een nog hevigere regenbui. Dit hield langer aan dan gedacht, zodat we na het eten nog wat zijn blijven poolen daar.
Toen het weer enigszins bijtrok zijn we terug gelopen naar het hotel. Daar aangekomen bleek het in Boston ook te regenen. De wedstrijd van de Red Sox tegen de Yankees was hierdoor uitgesteld. Dit nadeel van dan ook weer in ons voordeel, omdat wij nu geen inning hebben hoeven missen van deze kraker op honkbalgebied op onze 42 inch scherm in HD. Tenminste, totdat de luiken dichtvielen, natuurlijk.

• 29 Juli 2008 - 09:39

Hans:

Heeey luitjes mooie vakantie zo te zien...en een hoop te beleven... natuurlijk nog van harte gefeliciteerd....beetje laat maar goed je bent het hele jaar nog 39 ...in het haagse alles lekker, mooi weer met af en toe een buitje...ga weer ff verder met werrekuh....byeee en groetjes

• 29 Juli 2008 - 10:31

Ineke:

Ziet er goed uit die koelbox,echt op z'n Amerikaans. Leuke dag geweest de 27e,ik neem aan dat jullie die dag zijn begonnen met z'n allen,dus met zijn viertjes op het strand hebben hard gelopen? Fijne dag weer,liefsxx